0440-362836 silja@toimisto2030.fi

Yhteiskehittäminen ja palvelumuotoilu

Palvelumuotoilun perusteet 3h

Oivalluttava valmennus etänä tai livenä 5-20 hengelle.

– Kun haluat kehittää palveluliiketoimintaa
– Kun haluat osallistaa henkilöstön ja asiakkaat uusien ratkaisujen tuottamiseen
– Kun haluat tarkastella liiketoimintaasi uudesta tulokulmasta

Saatte oivalluttavasta valmennuksesta materiaalin ja työpohjat, joilla pääsee alkuun.

Asiakaskokemuksen rakentaminen 5h

Oivalluttava valmennus etänä tai livenä 5-10 hengelle.

Parempien palveluiden salaisuus piilee paremmassa asiakaskokemuksessa.

– Yleisimmät asiakasymmärryksen keruutavat
– Kuinka tehdä hyvä asiakaskysely
– Millainen haastattelu lisää asiakasymmärrystä
– Palautteen keruu asiakkaan palvelupolulla

Yhteiskehittäen kestävää liiketoimintaa 3+3h

Kuinka tehdä liiketoiminnasta kestävän kehityksen mukaista ja lisätä kilpailukykyä? Parhaat ratkaisut löytyy yhteiskehittäen – eikä ole yhdentekevää millä tavoin osallistat ihmisiä prosessiin.

Oivallatte tiimissä yhteiskehittämisen salat, voitte työstää omaa casea ja saatte sparrausta.

OSA I: Kiertotalouden liiketoimintamallit, asiakastarpeen tunnistaminen
OSA II: Tavoitteen kirkastaminen, osallistujien motivointi.

Verkkovalmennus omaan tahtiin: Palvelumuotoilu kestävien ratkaisujen tukena

Palvelumuotoilu on ajattelutapa, jossa yhdistyy prosessi ja asiakaslähtöinen yhteiskehittäminen. Tämän verkkokurssin aikana ymmärrät sen merkityksen ja voit sen pohjalta syventää osaamistasi palvelumuotoilun menetelmistä lisää. Lisäksi pohdimme valmennuksessa kuinka palvelumuotoilulla voidaan huomioida ja edistää kestävän kehityksen tavoitteita.

sis. 5 luentoa, 5 haastattelua,
5 palvelumuotoilun työpohjaa. Aineisto katsottavissa 3 kk ajan.

Yhteistyössä Snellman Edu

 150e

Yhteiskehittämisen ja palvelumuotoilun sparraus

Johtaja, kehittäjä – haluatko tukea oman osaamisesi tueksi?

Sparraamme kehittämisprosesseja palvelumuotoilun oppien mukaisesti. Saat konkreettisia ideoita ja työkaluja etenemiseen.

Sparraukseen voi osallistua 1-3 henkilöä kerrallaan.

Tuntihinnoittelu toteutuneen mukaan 80e alv 0.

 

Palvelumuotoiluprojektit

Aidosti kestävät ratkaisut muotoillaan tunnistettuun asiakastarpeeseen, edeten verkostojen ja yhteisöjen yhteisillä oivalluksilla.

Henkilöstö saa osallistua prosessiin pitkin matkaa määrittelypalavereissa ja oppii samalla palvelumuotoilun salat. Ajankäyttö on taloudellista – paketoimme asiakaslähtöiset oivallukset helposti hyödynnettävään muotoon.

Pyydä räätälöity tarjous palvelumuotoiluprojektiin. Tuntihinnoittelu 80e alv 0.

Blogista oivalluksia

Kestäviä ratkaisuja palvelumuotoilun avulla

Mitä nämä ratkaisut meidän kohdalla sitten olisi? Kuka niiden tekemiseen osallistuu? Mistä saamme tietoa siitä, mikä asiakasta kiinnostaa?Tässä kohdassa kuvaan astuu palvelumuotoilu.

Palvelumuotoilusta oma supervoimasi

Ei hätää, palvelumuotoilusta voi tulla oma supervoimasi.

Palvelumuotoilun avulla pystyt vastata näihin haasteisiin – ja moneen muuhun.