0440-362836 silja@toimisto2030.fi

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilun perusteet 3h

Oivalluttava valmennus etänä tai livenä 5-20 hengelle.

– Kun haluat kehittää palveluliiketoimintaa
– Kun haluat osallistaa henkilöstön ja asiakkaat uusien ratkaisujen tuottamiseen
– Kun haluat tarkastella liiketoimintaasi uudesta tulokulmasta

Saatte oivalluttavasta valmennuksesta materiaalin ja työpohjat, joilla pääsee alkuun.

Asiakaskokemuksen rakentaminen 5h

Oivalluttava valmennus etänä tai livenä 5-10 hengelle.

Parempien palveluiden salaisuus piilee paremmassa asiakaskokemuksessa.

– Yleisimmät asiakasymmärryksen keruutavat
– Kuinka tehdä hyvä asiakaskysely
– Millainen haastattelu lisää asiakasymmärrystä
– Palautteen keruu asiakkaan palvelupolulla

Yhteiskehittäen kestävää liiketoimintaa 3h + 3h

Kuinka tehdä liiketoiminnasta kestävän kehityksen mukaista ja lisätä kilpailukykyä? Parhaat ratkaisut löytyy yhteiskehittäen – eikä ole yhdentekevää millä tavoin osallistat ihmisiä prosessiin.

Oivallatte tiimissä yhteiskehittämisen salat, voitte työstää omaa casea ja saatte sparrausta.

OSA I: Kiertotalouden liiketoimintamallit, asiakastarpeen tunnistaminen
OSA II: Tavoitteen kirkastaminen, osallistujien motivointi.

”Erittäin kattava paketti palvelumuotoilusta, koulutus sisälsi myös paljon oheismateriaalia ja hyviä työkaluja! Siljan empaattinen näkökulma koulutuksessa oli mukavaa vastapainoa moniin muihin vastaaviin verrattuna.” – Tiia Permanto, Cireco Finland Oy

 

”Toimisto2030 toteuttama Ketterän oppijan palvelumuotoilun perusteet -verkkokurssi on ollut suosittu. Reilun kahden kuukauden aikana sen on suorittanut yli 60 osallistujaa. Kurssista saatu palaute on ollut erinomaista ja mm. yli 90% vastaajista on arvioinut kurssin joko erinomaiseksi tai hyväksi.” – Outi Savolainen, Snellman EDU

Sparraus

Johtaja, kehittäjä – haluatko tukea oman osaamisesi tueksi?

Sparraamme kehittämisprosesseja palvelumuotoilun oppien mukaisesti. Saat konkreettisia ideoita ja työkaluja etenemiseen. Sparraukseen voi osallistua 1-5 henkilöä kerrallaan. Laita viestiä silja@toimisto2030.fi tai jätä soittopyyntö.

Tuntihinnoittelu toteutuneen mukaan 80e alv 0.

 

Palvelumuotoiluprojektit

Aidosti kestävät ratkaisut muotoillaan tunnistettuun asiakastarpeeseen, edeten verkostojen ja yhteisöjen yhteisillä oivalluksilla.

Henkilöstö osallistuu prosessiin pitkin matkaa määrittelypalavereissa ja oppii samalla palvelumuotoilun salat. Ajankäyttö on taloudellista, sillä paketoimme asiakaslähtöiset oivallukset helposti hyödynnettävään muotoon.

Palvelumuotoiluprojektit toteutamme Siljan ja Johannan yhteistyönä. Isommissa projekteissa tiimimme täydentyy arvoihin perehtyneen palvelumuotoilija Minna Rantaman osaamisella.

Pyydä räätälöity tarjous. Tuntihinnoittelu 80e alv 0.

Blogista oivalluksia

Kestäviä ratkaisuja palvelumuotoilun avulla

Mitä nämä ratkaisut meidän kohdalla sitten olisi? Kuka niiden tekemiseen osallistuu? Mistä saamme tietoa siitä, mikä asiakasta kiinnostaa? Tässä kohdassa kuvaan astuu palvelumuotoilu.

Palvelumuotoilusta oma supervoimasi

Ei hätää, palvelumuotoilusta voi tulla oma supervoimasi. Palvelumuotoilun avulla pystyt vastata kinkkisiin haasteisiin – ja moneen muuhun.